5 Kasım 2012 Pazartesi

Life is Life



Sabırlı olmak lazım...Pozitif olmak lazım...
Geçmişe takılmak şimdiyi ve geleceği yaşayamamak bence...Eskiden çok geçmişe takılırdım şimdi öyle değilim...Sevgilim sayesinde değiştirdim bunu, o bana başardıklarımı görmeyi öğretti...
Hayata umutla bakmak gerekiyor....Biraz sakin olup, derin bir nefes alıp nelere sahip olduğumuzu hatırlamalı zaman zaman... Hatta sık sık...Dünya büyük, biz küçük bir noktayız...Dertlerimiz tasalarımız bazı insanlar için konuşmaya değmeyecek şeyler...Kimi insanların temek ihtiyaçlarından yoksun olduğu bir Dünya'da yaşıyoruz...Herkese neşe dolu huzur dolu bir hafta diliyorum...

Haftaya eğlenceli şarkılarla başlamak iyi gelebilir:)Opus'tan gelsin Life is Life...
Opus'tan gelsin derken iyice DJ'e bağladım ahahah...
http://fizy.com/#s/16s3i5

1 yorum: